تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

زمان برگزاری رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌های نونهالان و نوجوانان تکواندو اعلام شد

  • کد خبر : 1422
  • 02 ژوئن 2022 - 1:26
زمان برگزاری رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌های نونهالان و نوجوانان تکواندو اعلام شد

 به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندوY پس از پایان رقابت‌های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و در دو گروه دختران و پسران به منظور آماده سازی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، برنامه مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی از سوی سازمان تیم‌های […]

 به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندوY پس از پایان رقابت‌های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و در دو گروه دختران و پسران به منظور آماده سازی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، برنامه مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم ملی از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی رقابت‌های انتخابی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان  در گروه دختران پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه و در گروه پسران  ۲۰ خرداد ماه در محل فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

برهمین اساس دختران تکواندوکار می‌بایست طی روزهای ۱۶ و ۱۷ خردادماه و پسران طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ خرداد ماه از طریق سامانه بانک اطلاعاتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات آزاد کشوری و منتخبین کادر فنی که اسامی آنها از طریق سایت فدراسیون اعلام شده، مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند. ضمن اینکه نفراتی که جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت می‌کنند، می بایست گذرنامه، کوکی وان، کارت گلوبال و رضایت نامه همراه داشته باشند.

در پایان این رقابت‌ها نفرات اول هر وزن به همراه منتخبین کادر فنی به اردوی آماده سازی دعوت خواهند شد.

طبق هماهنگی‌های انجام شده اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان از تاریخ ۲۲ خردادماه به میزبانی هیأت تکواندو استان همدان برگزار خواهد شد و زمان و مکان برگزاری اردوی آماده سنی نونهالان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

پنجمین دوره رقابت‌های نونهالان جهان ششم تا نهم مردادماه و سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان یازده تا ۱۶ مردادماه به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.