تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

ساعی: آیین نامه تصویب شده خبرگان ورزشی فقط مختص اعضای هیئت اجرایی نیست/ صالحی امیری قول کمک به تکواندو را داد

  • کد خبر : 2612
  • 14 ژوئن 2022 - 1:27
ساعی: آیین نامه تصویب شده خبرگان ورزشی فقط مختص اعضای هیئت اجرایی نیست/ صالحی امیری قول کمک به تکواندو را داد

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، در خصوص برگزاری جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو اظهار داشت: از زمان حضور در فدراسیون، اعضای هیئت اجرایی قصد داشتند برای تبریک گفتن و بازدید به فدراسیون تکواندو بیایند که فرصت نمی‌شد. ما خیلی شلوغ و درگیر مسابقات بودیم، اما در نهایت روز […]

هادی ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، در خصوص برگزاری جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو اظهار داشت: از زمان حضور در فدراسیون، اعضای هیئت اجرایی قصد داشتند برای تبریک گفتن و بازدید به فدراسیون تکواندو بیایند که فرصت نمی‌شد. ما خیلی شلوغ و درگیر مسابقات بودیم، اما در نهایت روز گذشته(یکشنبه – ۲۲ خرداد ماه) جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در فدراسیون تکواندو می‌تواند دستاورد و کمک مالی برای این رشته به دنبال داشته باشد، گفت: صحبت‌هایی در این خصوص شد، اما در حال حاضر اولویت‌های کمیته ملی المپیک، مسابقات کشورهای اسلامی است تا بتواند هزینه‌های این رویداد را تامین کند. خدا را شکر این اتفاق در حال افتادن است، اما قول‌هایی نیز به ما دادند. با توجه به رویداد قهرمانی آسیا و تعداد زیاد نفرات اعزامی به این رقابت و هزینه‌های سنگین، صالحی‌امیری قول کمک به ما داد.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص تصویب آیین نامه خبرگان ورزشی گفت: روز گذشته آیین نامه را بررسی و تعیین تکلیف کردیم و موارد آن نیز اعلام خواهد شد. تصویب این آیین نامه با نظر کلیه اعضای هیئت اجرایی بود.

ساعی در مورد اینکه گفته می‌شود این آیین نامه به گونه‌ای طراحی شده است که برخی اعضای هیئت اجرایی که در فدراسیونی حضور ندارند به انتخابات ورود کنند، گفت: اینکه اعضای هیئت اجرایی خبره ورزشی هستند را که قبول دارید؟ این نفرات رئیس فدراسیون بودند و عضویت آنها در هیئت اجرایی نشان دهنده خبره بودن این عزیزان است، اما اینگونه نبود که آیین نامه‌ای به شکلی تصویب شود که مختص اعضای هیئت اجرایی باشند. خیلی‌ها می‌توانند جزو این نفرات باشند و حتی با این آیین نامه شرایط از گذشته بازتر شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.