تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

سرمربی استرالیا: از پس مدافعان ایران برنیامدیم

  • کد خبر : 2523
  • 13 ژوئن 2022 - 1:28
سرمربی استرالیا: از پس مدافعان ایران برنیامدیم

به گزارش آساخبر، دیوید پرستون پس از شکست ۳ بر یک شاگردانش برابر ایران گفت: در بخش‌هایی از مسابقه بازیکنان ما خوب کار کردند. ست اول آن‌طور که توقع داشتیم پیش نرفت اما فکر می‌کنم در ست دوم به عملکرد خوب ایران در ست اول پاسخ دادیم. وی ادامه داد: در ست دوم چند مورد چالش داشتیم […]

به گزارش آساخبر، دیوید پرستون پس از شکست ۳ بر یک شاگردانش برابر ایران گفت: در بخش‌هایی از مسابقه بازیکنان ما خوب کار کردند. ست اول آن‌طور که توقع داشتیم پیش نرفت اما فکر می‌کنم در ست دوم به عملکرد خوب ایران در ست اول پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: در ست دوم چند مورد چالش داشتیم که می‌توانست ورق بازی را به سود استرالیا برگرداند. در ستی که با دو امتیاز اختلاف به اتمام می‌رسد، تنها سه امتیاز اختلاف داشتیم. به همین خاطر این چالش برای ما بسیار سخت بود.

پرستون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش عنوان کرد: به عملکرد بازیکنانم در ست سوم افتخار می‌کنم که بسیار خوب بازی کردند اما در ست چهارم ایران دوباره کنترل بازی را به دست گرفت و نتوانستیم از پس مدافعان ایرانی در این ست که عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به دو بازی قبل داشتند، بربیاییم.

وی با اشاره به تیم بسیار جوانی که دارند، تصریح کرد: خیلی نکات را باید یاد بگیریم. تنها سه مسابقه از دوازده بازی خود را انجام دادیم اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آنها در مورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به اینجا آموخته‌اند که به موفقیت آنها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.

سرمربی استرالیا که تاکنون تیمش در سه بازی برابر حریفان شکست خورده است، گفت: از روحیه ورزشکاری بازیکنانم بسیار راضی هستم. همچنین به نمایشی که تاکنون از خود به نمایش گذاشته‌ایم افتخار می‌کنم اما طبیعتا به دنبال نتایجی بهتر از این هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.