تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

شعبانیان: هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا است

  • کد خبر : 1726
  • 05 ژوئن 2022 - 1:27
شعبانیان: هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا است

میترا شعبانیان در آستانه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به خبرنگار ورزشی آساخبر گفت: تیم ملی نوجوانان هفت ماه در اردوی آمادگی حضور داشته و خوشبختانه شرایط تیم خوب است. بیشتر برنامه ما کار با ملی‌پوشان قد بلند بود که آینده والیبال هستند. وی افزود: میانگین قد تیم از دوره‌های قبل بالاتر است و شاگردانم خیلی […]

میترا شعبانیان در آستانه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به خبرنگار ورزشی آساخبر گفت: تیم ملی نوجوانان هفت ماه در اردوی آمادگی حضور داشته و خوشبختانه شرایط تیم خوب است. بیشتر برنامه ما کار با ملی‌پوشان قد بلند بود که آینده والیبال هستند.

وی افزود: میانگین قد تیم از دوره‌های قبل بالاتر است و شاگردانم خیلی خوب تمرین کردند. دو سه نفر هم آسیب‌دیدگی‌های جدی دارند که به مسابقات می‌رسند.

سرمربی تیم ملی والیبال  دختران نوجوان با اشاره به بالا بودن آمادگی شاگردانش، گفت: جام کورناکیا به بالا بردن آمادگی تیم خیلی کمک کرد و نخستین تجربه خود را در مسابقات برون مرزی کسب کردیم. همین امر باعث شد بازیکنان را در شرایط مسابقه راحت محک بزنیم.

شعبانیان درخصوص شناخت از سبک بازی رقبای ملی‌پوشان گفت: سبک بازی تیم‌هایی مثل ژاپن، چین، کره جنوبی و تایلند مشخص است و چون در والیبال رشد خوبی داشتند، در رده‌های نوجوانان هم قوی هستند. طبیعتاً وقتی پایه تیم‌ها قوی باشد، در رده سنی بزرگسالان هم می‌توانند به همان نسبت پر قدرت ظاهر شوند. برای همین ما از سبک بازی‌ رقبا شناخت داریم.

وی تصریح کرد: معمولاً سعی می‌کنیم بازی‌های دوره های قبل را ببینیم، چرا که  به هر حال مسابقات آسیایی میدانی است که می‌توانیم تا چه اندازه برابر این تیم‌ها پرقدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال دختران نوجوان با بیان این مطلب که هدف از شرکت در این دوره از مسابقات متفاوت از دوره‌های قبل است و نمی‌خواهند برای محک زدن اعزام شوند، خاطرنشان کرد: در این مدت کادر فنی در خدمت تیم بود و فدراسیون از ما حمایت کرد. به نظر من تیم وقتی پیشرفت می‌کند که همه عوامل کمک کننده باشند. اردوها نیز بستر خوبی بود تا بازیکنان بتوانند تمرینات مداومی داشته باشند و آنها توانستند در این شرایط پیشرفت خوبی داشته باشند، لذا این تیم از دوره‌های قبل خیلی بهتر و پر قدرت‌تر است.

شعبانیان در پایان یادآور شد: در دوره‌های قبل در مسابقات شرکت می‌کردیم تا بازیکنان را محک بزنیم و حضور خوبی داشته باشیم اما امسال از تیم توقع دارم و بازیکنان هم از نظر روانی دوست دارند که نتیجه خوبی کسب کنند. ملی‌پوشان می‌خواهند جزو چهار تیم قرار بگیرند و ما هم گفتیم خواستن، توانستن است و   باید ببینیم رقبای‌مان در چه سطحی هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.