تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

صادقی: برای بازی با مونته‌نگرو فشاری روی «وسلین» نیست/ مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نخواهیم بود

  • کد خبر : 4311
  • 05 جولای 2022 - 1:27
صادقی: برای بازی با مونته‌نگرو فشاری روی «وسلین» نیست/ مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نخواهیم بود

حمید صادقی شاه‌نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، درباره گروه ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان اظهار داشت: همه می‌دانیم که اسپانیا یکی از مدعیان هندبال جهان است. تیم مونته‌نگرو نیز از تیم‌های خوب اروپاست و شیلی هم دیگر هم‌گروه ما در این مسابقات است و از آمریکای جنوبی. این تیم رزومه خاصی در […]

حمید صادقی شاه‌نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، درباره گروه ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان اظهار داشت: همه می‌دانیم که اسپانیا یکی از مدعیان هندبال جهان است. تیم مونته‌نگرو نیز از تیم‌های خوب اروپاست و شیلی هم دیگر هم‌گروه ما در این مسابقات است و از آمریکای جنوبی. این تیم رزومه خاصی در مسابقات نداشته، اما در دوره‌های متعدد از پیکارهای قهرمانی جهان حاضر بوده است. هر سه تیم حاضر در این گروه دارای سابقه طولانی در مسابقات جهانی هستند. شرایط ما نیز به تعداد اردوها و تمرینات باز می‌گردد و امیدوارم بازی‌های خوبی را ارائه کنیم.

وی در ادامه افزود: در مصاف با حریفان خود در این گروه از پیش‌ باخته نیستیم و اطمینان دارم آنچه در تمرینات انجام می‌دهیم و چیزی که در «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم سراغ دارم به هیچ عنوان از پیش بازنده نیستیم و مطمئناً با تمام قدرت مقابل حریفان بازی می‌کنیم و برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

مربی تیم ملی هندبال کشورمان در مورد اینکه با مونته‌نگرو کشور زادگاه و تیم سابق وسلین هم‌گروه هستیم و آیا این اتفاق از نظر شناختی که سرمربی‌مان از این تیم دارد به نفع ماست یا ممکن است فشار را روی وسلین بیشتر کند، گفت: من فکر نمی‌کنم برای بازی با مونته‌نگرو فشاری روی وسلین باشد. او مربی بزرگی بوده و کارش را خوب بلد است. از طرفی رزومه بازیکنان را می‌داند و شناخت خوبی از این تیم دارد و این موضوع می‌تواند به او کمک کند. وسلین با تمام قدرت در این بازی حاضر می‌شود و تلاش خود را می‌کند تا تیمش یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل تیم کشورش انجام دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبل از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، گفت: بازی تدارکاتی نداریم. جدول مسابقات هم مشخص شده است و ما با ترکیه و آذربایجان در یک گروه قرار داریم. این بازی‌ها می‌تواند برای ما حکم بازی تدارکاتی را داشته باشد و به آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی کمک کند. تا قبل از این مسابقات حداقل سه اردو داریم‌. از امروز اردوی تیم المپیک آغاز می‌شود و از ۲۱ تیر شاکله اصلی تیم بزرگسالان و المپیک وارد اردو می‌شوند و بعد از آن هم یک اردوی دیگر قبل از اعزام به قونیه خواهیم داشت.

صادقی راجع به لزوم برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی قبل از مسابقات جهانی، تأکید کرد: در برنامه وسلین اردوی خارج از کشور و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های اروپایی قرار دارد. هر چه بازی‌های بیشتری داشته باشیم و تن بازیکنان‌مان به بازیکنان اروپایی بخورد، به پیشرفت تیم کمک می‌کند و نقاط ضعف‌مان را بهتر شناسایی می‌کنیم و آنچه در مسابقات می‌تواند به ما کمک کند را بهتر درک خواهیم کرد.

وی درباره شرایط جسمی بازیکنان هم یادآور شد: خوشبختانه بازیکنی با مصدومیت شدید که نتواند در مسابقات حاضر شود در اردو نداریم. امیدوارم در ادامه اردو هم مصدوم نداشته باشیم. از نظر بدنسازی هم وسلین توسط بدنسازش یک برنامه برای بازیکنان فرستاده بود و همه باید آن را اجرا و گزارش هفتگی خود را به او ارائه کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.