تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

صالحی امیری: همه فدراسیون‌ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند/ در مشکلات کنار هندبال هستیم

  • کد خبر : 4868
  • 10 جولای 2022 - 1:28
صالحی امیری: همه فدراسیون‌ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند/ در مشکلات کنار هندبال هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی آساخبر، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در پایان بازدید از اردوی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران  در خصوص اینکه قرار بود برای کاپ بسکتبال آسیا برای تیم ملی توسط کمیته ملی المپیک بلیط تهیه شود، اظهار داشت: این مسائل ارزش خبری ندارد چرا که همه فدراسیون‌ها مورد حمایت […]

به گزارش خبرنگار ورزشی آساخبر، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در پایان بازدید از اردوی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران  در خصوص اینکه قرار بود برای کاپ بسکتبال آسیا برای تیم ملی توسط کمیته ملی المپیک بلیط تهیه شود، اظهار داشت: این مسائل ارزش خبری ندارد چرا که همه فدراسیون‌ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند. هر چه در توان مالی ما باشد فدراسیون‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: پارسال ۴۱۲ هزار دلار برای بلیط و ۴۳۲ هزار دلار در سه ماه سال برای بلیط فدراسیون‌ها هزینه کردیم. هر چه در توان ما باشد چه ریالی و ارزی برای همه فدراسیون‌ها بدون استثنا انجام می دهیم. ممکن است در شرایط خاصی منابع محدود هست ولی منابع بیاید پرداخت می‌کنیم. برای بسکتبال گفتیم در رویداد بعدی حمایت صورت می‌گیرد، ولی در این مورد سه روز قبل درخواست دادند که در آن زمان قیمت بلیط بالای سه هزار و روز آخر چهار هزار دلار بود. داوری زحمت می‌کشد و باید قدردان او باشیم و با حضور او فدراسیون سامان پیدا کرده است.

وی در خصوص حمایت از هندبال گفت: یکی از اولویت‌ها کمیته ملی المپیک هندبال است. در این چند سال اخیر هندبال در اولویت بوده و تا امروز چه ارزی ریالی و اعزام کنار آنها بودیم. ۵۰ درصد بودجه فدراسیون را دادیم. ۳۰ هزار دلار برای مربی تصویب کردیم و پرداخت کردیم. جهت گیری حمایتی از هندبال محدود به بودجه مصوب نیست و حتی هتلینگ و ظرفیت آکادمی و کمک به مربیان جزو وظایف قطعی ماست. در مشکلات کنار هندبال هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.