تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

عدم صدور ویزا، مانع از حضور ملی‌پوشان کاراته در «ورلدگیمز» شد

  • کد خبر : 4213
  • 04 جولای 2022 - 1:26
عدم صدور ویزا، مانع از حضور ملی‌پوشان کاراته در «ورلدگیمز» شد

به گزارش خبرنگار ورزشی آساخبر، در حالی که رقابت‌های «ورلد گیمز» از تاریخ ۱۷ تیر ماه در بیرمینگام آمریکا آغاز می‌شود، اما هنوز روادید ملی‌پوشان کاراته ایران برای حضور در این مسابقات صادر نشده است. این در حالی است که چهار ملی‌پوش کاراته ایران همراه شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و سیدحسن طباطبایی رئیس […]

به گزارش خبرنگار ورزشی آساخبر، در حالی که رقابت‌های «ورلد گیمز» از تاریخ ۱۷ تیر ماه در بیرمینگام آمریکا آغاز می‌شود، اما هنوز روادید ملی‌پوشان کاراته ایران برای حضور در این مسابقات صادر نشده است.

این در حالی است که چهار ملی‌پوش کاراته ایران همراه شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته و سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته چندی پیش برای دریافت رویداد سفر به آمریکا به سفارت این کشور در ارمنستان مراجعه کردند و در همان ابتدای کارت درخواست صدور روادید سرمربی و رئیس فدراسیون کاراته رد شد.

به نظر می‌رسد با این شرایط، امکان صدور روادید سایر ملی‌پوشان کشورمان همانند سایر رشته‌های ورزشی برای حضور در این مسابقات وجود ندارد تا کاراته ایران در رقابت‌های «ورلدگیمز» حضور نداشته باشد.

بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، سارا بهمنیار و حمیده عباسعلی پنج کاراته‌کا کشورمان هستند که موفق به سهمیه حضور در این مسابقات شده بودند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.