تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

عطایی: برای برد بازی نکردیم/ بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود

  • کد خبر : 1533
  • 03 ژوئن 2022 - 1:27
عطایی: برای برد بازی نکردیم/ بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دومین دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان اظهار داشت: پس از این دو دیدار اطلاعات خوبی از شرایط تیم به دست آوردیم. سعی کردیم در این دو دیدار تدارکاتی در تمام وضعیت‌ها از بازیکنان استفاده کنیم، […]

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از دومین دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان اظهار داشت: پس از این دو دیدار اطلاعات خوبی از شرایط تیم به دست آوردیم. سعی کردیم در این دو دیدار تدارکاتی در تمام وضعیت‌ها از بازیکنان استفاده کنیم، چون پیش از اعزام به صربستان، مسابقات چندانی انجام نداده بودیم. پی بردن به این موضوع که بازیکنان در چه شرایطی می‌توانند به تیم کمک کنند، از اهدافم در بازی امروز بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در چهار ست مسابقه از تمامی بازیکنان استفاده کردیم و خوشبختانه شرایط خوبی اتفاق افتاد. می‌توانیم در حدود چهار روز باقیمانده تا لیگ ملت‌ها در تمریناتی منطبق بر ضعف‌هایی که داشتیم، اشتباهات را به حداقل برسانیم و آماده لیگ ملت‌ها شویم.

عطایی درباره نتیجه به دست آمده در این دو دیدار تدارکاتی تأکید کرد: از ابتدا به بازیکنان تأکید کردم فارغ از نتیجه عملکردشان برایم اهمیت دارد. ما برای برد بازی نکردیم و اهدافی مدنظر داشتیم که به آنها دست یافتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روی نقاط ضعف تیم تمرکز خواهیم کرد. پیش از اعزام اطلاعات کافی از بازیکنان‌مان داشتیم و بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود که سعی می‌کنیم پیش از شروع لیگ ملت‌ها این ضعف را به حداقل برسانیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه با صربستان چهار ست بازی و نتیجه هر چهار ست را به حریف واگذار کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.