تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

فوسارو: مذاکرات پیچیده‌ای را برای به خدمت گرفتن عبادی‌پور انجام دادیم

  • کد خبر : 3724
  • 29 ژوئن 2022 - 1:27
فوسارو: مذاکرات پیچیده‌ای را برای به خدمت گرفتن عبادی‌پور انجام دادیم

به گزارش آساخبر، تیم والیبال میلان در فصل گذشته سری A1 ایتالیا در مکان پنجم قرار گرفت و به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی هم رسید. لوچو فوسارو، رئیس تیم والیبال میلان، عملکرد تیمش در سخت‌ترین لیگ جهان در فصل گذشته را موفق ارزیابی کرد.  رئیس تیم والیبال میلان در مورد شرایط تیم در […]

به گزارش آساخبر، تیم والیبال میلان در فصل گذشته سری A1 ایتالیا در مکان پنجم قرار گرفت و به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی هم رسید. لوچو فوسارو، رئیس تیم والیبال میلان، عملکرد تیمش در سخت‌ترین لیگ جهان در فصل گذشته را موفق ارزیابی کرد. 

رئیس تیم والیبال میلان در مورد شرایط تیم در فصل آینده اظهار داشت: ما برای فصل آینده، تلاش بر تقویت تیم داریم و قراردادهای جدید و تمدید شده نشان می‌دهد که برنامه ما به درستی پیش می‌رود. سرمربی تیم نیز در این بین، آزادی عمل داشته و مجموعه خود را تکمیل کرده است.

فوسارو ادامه داد: ما مذاکرات پیچیده‌ای را برای به خدمت گرفتن میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران انجام دادیم و او را با قراردادی ۵ ساله به میلان آوردیم. او یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم اسکرا در فصل‌های گذشته بود.

وی تصریح کرد: قرارداد ماتئو پیانو، کاپیتان تیم برای ۲ سال تایید شده است و آگوستین لوسر از تیم ملی آرژانتین، یوکی ایشیکاوا از ژاپن و ژان پاتری، ملی‌پوش فرانسوی نیز در بین ما خواهند بود. 

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.