تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

“قهرمان” برنامه استعدادیابی جدید شبکه سه/ “ستاره‌ساز” دیگری در راه است؟

  • کد خبر : 2754
  • 15 ژوئن 2022 - 17:13
“قهرمان” برنامه استعدادیابی جدید شبکه سه/ “ستاره‌ساز” دیگری در راه است؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، فصل سوم برنامه «عصر جدید» شب‌های تعیین‌کننده‌ای را می‌گذراند و در هفته‌های آتی، برگزیده این فصل مشخص خواهد شد.  با این حال به تازگی تبلیغات برنامه استعدادیابی جدیدی به نام «قهرمان» آغاز شده است.  برنامه‌ای که بنابرِ اعلامِ روابط عمومی‌اش، قرار است در قالب مسابقه‌ای بزرگ، سراغِ ساخت استعدادیابی جدیدی […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، فصل سوم برنامه «عصر جدید» شب‌های تعیین‌کننده‌ای را می‌گذراند و در هفته‌های آتی، برگزیده این فصل مشخص خواهد شد. 

با این حال به تازگی تبلیغات برنامه استعدادیابی جدیدی به نام «قهرمان» آغاز شده است. 

برنامه‌ای که بنابرِ اعلامِ روابط عمومی‌اش، قرار است در قالب مسابقه‌ای بزرگ، سراغِ ساخت استعدادیابی جدیدی در سطح بین‌الملل برود. 

شبکه سه سیما , صدا و سیما ,

«قهرمان» در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی طراحی شده و شامل مراحل هیجان‌انگیزی می‌شود که شرکت‌کنندگان خود را با چالش‌های متفاوتی مواجه می‌کند. 

این مسابقه برگرفته از نمونه‌های خارجی و موفق جهانی است که نیرو، سرعت عمل و استقامت شرکت‌کنندگان از نکاتِ‌اصلی و مهم آن محسوب می‌شود؛ چرا که آنها با چنین شاخصه‌هایی باید برای حضور در مسابقه با یکدیگر رقابت کنند.

مسابقه «قهرمان» به تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی و کارگردانی محمد پیوندی به زودی فراخوان خود را منتشر می‌کند تا میزبان شرکت‌کنندگان اولین فصل از مسابقات باشند. 

«قهرمان» پس از انتشار فراخوان خود وارد مرحله راستی‌آزمایی می‌شود و پس از آن با ۴۰۰ نفر به صورت رسمی اولین مرحله این مسابقه را آغاز می‌کند. 

جزئیات دیگر پروژه جدید شبکه سه به زودی اعلام خواهد شد. 

به نظر می‌رسد با توجه به استقبال مخاطبان از برنامه‌های استعدادیابی خصوصاً «عصرجدید»، شبکه سه و چند شبکه دیگر به سراغِ ساخت برنامه‌های استعدادیابی می‌روند. 

البته بارها این نکته مطرح شده، «عصرجدید» استعدادِ کشف‌نشده‌ها را به نمایش درمی‌آورد؛ حتی کسانی که تلویزیون برای تماشا ندارند و رویِ جایگاه حاضر می‌شوند و استعداد ذاتی‌شان را به منصه ظهور می‌رسانند. 

«ستاره‌ساز» برنامه دیگر شبکه سه بود که در قالب استعدادیابی ورزشی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رفت؛ البته گفته می‌شود این مسابقه کاملاً متفاوت از «ستاره‌ساز» است؛ حالا مشخص نیست «قهرمان» قرار است برنامه‌ای مجزا باشد، یا پرونده برنامه‌ای مثل «ستاره‌ساز» و «عصرجدید» را ببندد. 

این گمانه‌زنی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که ساختارِ برنامه‌ای مثل «قهرمان» به جز حضور استعدادهای ورزشی شباهت چندانی با «عصرجدید» ندارد. 

باید دید مدیران صدا و سیما به سراغِ ساخت استعدادیابی‌های جدید رفته‌اند و یا برنامه‌ای قرار است جایگزینِ برنامه‌ای دیگر شود؛ یا همچون گذشته «عصر جدید» به فصل‌های دیگر خواهد رسید و همچنین «ستاره‌ساز» هم با شکل و شمایلی جدید به شبکه سه خواهد رسید؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.