تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

لیگ ملت‌های اروپا| پیروزی پرگل آلمان مقابل ایتالیا / انگلیس تحقیر شد، دیگر رقیب ایران هم باخت

  • کد خبر : 2704
  • 15 ژوئن 2022 - 1:27
لیگ ملت‌های اروپا| پیروزی پرگل آلمان مقابل ایتالیا / انگلیس تحقیر شد، دیگر رقیب ایران هم باخت

به گزارش آساخبر، در آخرین شب از دور چهارم سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) چندین دیدار در گروه‌های مختلف از لیگ‌های A ، B ، C و D برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه سوم لیگ A تیم ملی آلمان در خانه خود با نتیجه ۵ بر ۲ ایتالیا […]

به گزارش آساخبر، در آخرین شب از دور چهارم سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) چندین دیدار در گروه‌های مختلف از لیگ‌های A ، B ، C و D برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه سوم لیگ A تیم ملی آلمان در خانه خود با نتیجه ۵ بر ۲ ایتالیا را در هم کوبید.

یاشوا کیمیش در دقیقه ۱۰، ایلکای گوندوگان در دقیقه ۴+۴۵ از روی نقطه پنالتی، توماس مولر در دقیقه ۵۱ و تیمو ورنر دو بار در دقایق ۶۸ و ۶۹ گل‌های این بازی را برای ژرمن‌ها به ثمر رساندند. گل‌های ایتالیا هم در دقیقه ۷۹ توسط دنیاند ویلفرد و در دقیقه ۴+۹۰ به وسیله آلساندرو باستونی به ثمر رسیدند.

در بازی همزمان از این گروه، تیم ملی انگلیس – یکی از سه حریف ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر – در خانه به مصاف مجارستان رفت و این دیدار را با نتیجه عجیب ۴ بر صفر به میهمانش واگذار کرد. رولند سالای دو گل نخست این بازی را در دقایق ۱۶ و ۷۰ به ثمر رساند. پس از او نیز شولت ناگی در دقیقه ۸۰ و دنیل گازداگ در دقیقه ۸۹ برای مجارها گلزنی کردند. همچنین جان استونز مدافع تیم ملی انگلیس در دقیقه ۸۲ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

لیگ ملت‌های اروپا , تیم ملی فوتبال آلمان , تیم ملی فوتبال ایتالیا , تیم ملی فوتبال انگلیس ,

با احتساب این نتایج، در جدول گروه سوم لیگ A، تیم ملی مجارستان با هفت امتیاز صدرنشین شد، آلمان با شش امتیاز به رده دوم صعود کرد، ایتالیا پنج امتیازی ماند و به رده سوم سقوط کرد و انگلیس با همان دو امتیازی که از قبل داشت در قعر جدول باقی ماند تا خطر سقوط به لیگ B را بیش از پیش احساس کند. این در حالی است که تنها دو دور دیگر به پایان مرحله گروهی لیگ ملت‌ها باقی مانده است و سه‌شیر در دو بازی بعدی خود به ترتیب میهمان ایتالیا و میزبان آلمان خواهد بود.

در گروه چهار لیگ A نیز دو بازی برگزار شد که در یکی از آنها هلند با نتیجه ۳ بر ۲ میهمان خود تیم ملی ولز – یکی دیگر از همگروه‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ – را مغلوب کرد. نوا لانگ در دقیقه ۱۷، کودی گاکپو در دقیقه ۲۳ و ممفیس دپای در دقیقه ۴+۹۰ برای هلند و برنان جانسون در دقیقه ۲۶ و گرت بیل در دقیقه ۲+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای ولز گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه تیم ملی بلژیک با تک گل دقیقه ۱۶ میچی باتشوایی میزبان خود لهستان را از پیش رو برداشت.

با نتیجه این دو بازی تیم ملی هلند ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول گروه قرار گرفت، بلژیک هفت امتیازی شد و در رده دوم ایستاد، لهستان با چهار امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد و ولز هم با یک امتیاز در انتهای جدول باقی ماند تا از صعود به مرحله بعدی بازماند.

نتایج سایر بازی‌ها آخرین شب دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به شرح زیر است:

گروه یک لیگ B
اوکراین یک – ایرلند یک

گروه ۳ لیگ B
بوسنی ۳ – فنلاند ۲
رومانی صفر – مونته‌‌نگرو ۳

گروه یک لیگ C
لوکزامبورگ ۲ – جزایر فارو ۲
ترکیه ۲ – لیتوانی صفر

گروه یک لیگ D
لیختن‌اشتاین صفر – لتونی ۲

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.