مسکینی: امیدوار به کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها هستم/ مطیع کادرفنی هستم


علی مسکینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، در خصوص انتخاب به عنوان نفر برتر انتخابی وزن ۶۰- کیلوگرم اظهار داشت: خدا را شکر سطح مسابقات انتخابی خیلی بالا بود، اما با لطف خدا به عنوان نفر برتر انتخاب شدم و امیدوارم در مسابقات آینده نیز همین روند را ادامه بدهم.

وی در خصوص حواشی رقابت‌های انتخابی و سطح داوری‌ها گفت: کاراته ورزشی است که زد و خورد زیاد دارد، اما در جایگاهی نیستم که بخواهم در خصوص نفراتی که اعتراض داشتند حرفی بزنم. در خصوص عملکرد داوران نیز با توجه به اینکه در اکثر زمانی که بازی نداشتم در حال گرم کردن بودم و مسابقات را ندیدم، نمی‌توانم حرفی بزنم، اما در رقابت‌های وزن خودم مشکلی نداشت.

ملی‌پوش کاراته‌کا ایران در خصوص اینکه قرار بود دو نفر برتر هر وزن به رقابت‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا اعزام شوند، گفت: مطیع کادرفنی هستم و هر تصمیمی بگیرند را می‌پذیرم. مهم این است به هر رویدادی که اعزام می‌شوم برای کشور افتخارآفرینی کنم.

مسکینی در خصوص حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: عدم حضور در مسابقات جهانی و تعویق بازی‌های آسیایی خیلی در روحیه بچه‌ها تاثیر منفی گذاشت. امیدوارم رفته رفته با همکاری و مساعدت وزارت ورزش بتوانیم در مسابقات کاراته وان‌ها و جهانی حضور داشته باشیم. همه کشورها به خصوص کشورهای غرب آسیا و اعراب در مسابقات لیگ‌های جهانی شرکت می‌کنند و با آمادگی در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت. امیدوارم ما هم با حضور در این مسابقات بتوانیم آمادگی و سطح بالای کاراته ایران را حفظ کنیم.

وی در خصوص شانس کسب مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: امیدوارم بتوانم نماینده خوبی در این مسابقات باشم و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را نه تنها در این مسابقات بلکه در رویدادهای آینده کسب کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *