تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

مومنی‌مقدم: همه تیم‌ها با تمام توان در مسابقات شرکت کرده‌اند/ کار سختی پیش رو داریم

  • کد خبر : 7500
  • 09 آگوست 2022 - 1:27
مومنی‌مقدم: همه تیم‌ها با تمام توان در مسابقات شرکت کرده‌اند/ کار سختی پیش رو داریم

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از پیروزی سه بر یک تیم جوانان ایران در جام کنفدراسیون مردان آسیا مقابل پاکستان اظهار داشت: خوشحالم که بازی اول را با برد پشت سر گذاشتیم. سرمربی تیم  والیبال جوانان ایران با بیان این‌که پاکستان، تیم متحول شده‌ای بود و بازیکنان […]

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از پیروزی سه بر یک تیم جوانان ایران در جام کنفدراسیون مردان آسیا مقابل پاکستان اظهار داشت: خوشحالم که بازی اول را با برد پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم  والیبال جوانان ایران با بیان این‌که پاکستان، تیم متحول شده‌ای بود و بازیکنان جدیدی را به این مسابقات معرفی کرد، گفت: اطلاعاتی از این تیم نداشتیم و بعد از واگذار کردن نتیجه ست اول اطلاعات خوبی بدست آوردیم که کادر فنی آتها را به بازیکنان انتقال دادند و آنها هم تمام موارد تاکتیکی را انجام دادند.

رضا مومنی تصریح کرد: با توجه به اینکه جوان‌ترین تیم این مسابقات هستیم، بازی مقایل تیم‌های این چنینی بسیار خوب هست و این تجربیات برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برای تیم ایران بسیار کارساز بوده و انشاالله بتوانیم در آن مسابقات نتایج مطلوب را به دست آوریم.

وی گفت: همه تیم‌ها از جمله چین، کره و استرالیا با تمام توان در مسابقات شرکت کرده‌اند و ژاپن با تیم دوم خود وارد رقابت‌ها شده است. کار سختی پیش رو داریم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا موفق به شکست پاکستان شد و به عنوان سرگروه به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=7500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.