تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

همکاری سیدمحمود رضوی با ابراهیم حاتمی­‌کیا در سریال “حضرت موسی(ع)”

  • کد خبر : 4081
  • 02 جولای 2022 - 17:14
همکاری سیدمحمود رضوی با ابراهیم حاتمی­‌کیا در سریال “حضرت موسی(ع)”

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، براساس اعلام گروه تولیدات ویژه سیمافیلم، سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون جایگزین سید احمد میرعلایی شده است. پی­گیری‌­های اخیر در خصوص آخرین وضعیت سریال “حضرت موسی‌(ع)” نشان می­‌دهد مرکز سیمافیلم مدتی­‌است بررسی­‌های مربوط به این موضوع را در دستور کار قرار داده است. رضوی از تهیه‌کنندگان مطرح و نام […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، براساس اعلام گروه تولیدات ویژه سیمافیلم، سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون جایگزین سید احمد میرعلایی شده است.

پی­گیری‌­های اخیر در خصوص آخرین وضعیت سریال “حضرت موسی‌(ع)” نشان می­‌دهد مرکز سیمافیلم مدتی­‌است بررسی­‌های مربوط به این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

رضوی از تهیه‌کنندگان مطرح و نام آشنای سینمای ایران است که سریال­‌هایی مانند “پرده‌­نشین” و فیلم‌­هایی هم­چون “ماجرای نیمروز”، “رد خون”، “سیانور” و “لاتاری” از جمله آثار کارنامه او به شمار می‌رود.

سریال ” حضرت موسی(ع)”  در مرحله پیش­‌تولید قرار دارد و حدود ۱۸ ماه است کارگاه‌­های صحنه و لباس، دکور، جلوه­‌های ویژه، بازیگری و … با نظارت ابراهیم حاتمی‌­کیا مشغول فعالیت‌اند.

این مجموعه به همراه مجموعه “سلمان فارسی” بزرگترین سریال‌های تاریخ رسانه ملی به شمار می‌آیند.

بنابراین گزارش، مجموعه “حضرت موسی(ع)” قراربود توسط زنده‌یاد فرج الله سلحشور ساخته شود و جمال شورجه به عنوان مشاور در کنار پروژه باشد که پس از درگذشت زنده یاد سلحشور، جمال شورجه مدتی عهده‌دار آن بود و سرانجام ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان منتخب این پروژه الف ویژه شد.

چندی پیش خبر استعفای سیدمحمود رضوی از مشاوره ریاست مجلس و بازگشت او به عرصه تولید منتشر شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.