تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

هندبال جهانی نوجوانان دختر/ شکست ایران مقابل برزیل و کسب رتبه شانزدهمی

  • کد خبر : 7497
  • 09 آگوست 2022 - 1:27
هندبال جهانی نوجوانان دختر/ شکست ایران مقابل برزیل و کسب رتبه شانزدهمی

به گزارش آساخبر، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل برزیل با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست خورد و در جایگاه شانزدهم جهان ایستاد. ملی‌پوشان ایران در این دیدار عملکرد خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند و نیمه نخست را با نتیجه ۱۰ بر ۸ […]

به گزارش آساخبر، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل برزیل با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست خورد و در جایگاه شانزدهم جهان ایستاد.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار عملکرد خوبی را در نیمه اول به نمایش گذاشتند و نیمه نخست را با نتیجه ۱۰ بر ۸ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز ملی‌پوشان ایران روند برتری خود را تا اواخر بازی دنبال کردند اما در واپسین دقایق از حریف خود عقب افتادند و در مجموع دو نیمه با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ تن به شکست دادند.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با دو پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی موفق شده بود برای اولین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان ایران به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نگین رحمانی، الناز یار محمدتوسکی ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه شمالی را تشکیل می‌دادند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، مریم رضاییان (سرپرست) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشتند.

ملی‌پوشان ایران با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرده بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=7497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.