تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

والیبال نوجوانان دختر آسیا| ثبت دومین شکست در کارنامه تیم ایران

  • کد خبر : 2222
  • 10 ژوئن 2022 - 1:28
والیبال نوجوانان دختر آسیا| ثبت دومین شکست در کارنامه تیم ایران

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در ادامه دیدارهای خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه ۱۹ خرداد) به مصاف تیم قدرتمند کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب این تیم شد و دومین باخت خود را تجربه کرد. کره جنوبی […]

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در ادامه دیدارهای خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز (پنجشنبه ۱۹ خرداد) به مصاف تیم قدرتمند کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب این تیم شد و دومین باخت خود را تجربه کرد.

کره جنوبی که در ۱۱ دوره حضور خود همیشه جزو تیم‌های برتر این مسابقات بوده است، این دیدار را هم با قدرت شروع کرد. ملی‌پوشان ایران با وجود تلاش خود ست اول را ۲۵ بر ۸ واگذار کردند. در ست دوم سعی کردند اختلاف امتیاز را کمتر کنند، اما در نهایت ۲۵ بر ۱۲ این ست را هم به حریف واگذار کردند و ست سوم هم ۲۵ بر ۱۶ به نفع کره جنوبی به پایان رسید.

با این شکست تیم ایران از صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا بازماند و باید برای کسب جایگاه پنجم تا یازدهم تلاش کند. از گروه اول تیم‌های کره‌جنوبی و تایلند هر کدام با سه برد صعود خود را به جمع چهار تیم برتر قطعی کردند و فردا برای تعیین صدرنشین به مصاف هم می‌روند.

ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جمعه ۲۰ خرداد ساعت ۹ صبح به مصاف ازبکستان می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.