تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

پایان کار دختران ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان/ ادامه کار ایران در پرزیدنت کاپ

  • کد خبر : 3379
  • 26 ژوئن 2022 - 1:26
پایان کار دختران ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان/ ادامه کار ایران در پرزیدنت کاپ

به گزارش آساخبر، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم قدرتمند سوئد رفتند و با نتیجه ۳۳ بر ۱۵ تن به شکست دادند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۷ به سود سوئد اتمام رسید و در نیمه دوم نیز ملی‌پوشان ایران ۱۸ […]

به گزارش آساخبر، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم قدرتمند سوئد رفتند و با نتیجه ۳۳ بر ۱۵ تن به شکست دادند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۷ به سود سوئد اتمام رسید و در نیمه دوم نیز ملی‌پوشان ایران ۱۸ بر ۸ تن به شکست دادند تا در‌ پایان این دیدار ۳۳ بر ۱۵ به سود سوئد به پایان برسد.

دختران ملی‌پوش جوانان ایران در نخستین دیدار خود مقابل گینه ۱۹ _ ۱۹ به تساوی رسیدند و در دومین دیدار نیز ۲۹ بر ۲۴ مقابل تونس تن به شکست دادند.

با شکست در آخرین دیدار مرحله گروهی، دختران ملی‌پوش ایران برای قرار گرفتن در جایگاه‌های ۱۷ تا ۳۲ راهی رقابت‌های پرزیدنت کاپ قهرمانی جهان شدند.

مهربان بدوی، الناز یارمحمدی توسکی، هانیه کریمی، هستی دوخایی، مرضیه قاراخانی، فاطمه برات‌پور، سیده لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زنده‌بودی، نگین رحمانی، سیده فاطمه مریخ، مبینا حسن‌نژاد، سمانه دولتی، سارا موسی‌زاده، مائده شهبازی ترکیب تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

همچنین غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، آزاده گیلانی (سرپرست)، مهسا معتمدی (مربی)، زهرا احمدی‌نیا (مربی دروازه‌بانان)، زهره کشاورزیان (پزشکیار) به عنوان کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

بیست و سومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی اسلوونی دنبال خواهد شد.

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی شده بود.

این برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران است که تیم ملی جوانان دختر ایران به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.