تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

پرداخت مرحله‌ای حقوق بازنشستگان دولت/ حقوق اسفند کدام بازنشستگان پرداخت شد؟

  • کد خبر : 3872
  • 30 ژوئن 2022 - 13:18
پرداخت مرحله‌ای حقوق بازنشستگان دولت/ حقوق اسفند کدام بازنشستگان پرداخت شد؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی آساخبر،‌ با توجه به روزهای پایانی اسفند، درحالی که بر اساس اعلام دولت تا کنون حقوق کارمندان دستگاههای اجرایی به طور کامل پرداخت شده است، ظاهرا هنوز حقوق بخشی از بازنشستگان کشوری پرداخت نشده است. بر این اساس تا کنون و در مرحله نخست، حقوق بازنشستگانی که حقوق آنها تا ۵ […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی آساخبر،‌ با توجه به روزهای پایانی اسفند، درحالی که بر اساس اعلام دولت تا کنون حقوق کارمندان دستگاههای اجرایی به طور کامل پرداخت شده است، ظاهرا هنوز حقوق بخشی از بازنشستگان کشوری پرداخت نشده است. بر این اساس تا کنون و در مرحله نخست، حقوق بازنشستگانی که حقوق آنها تا ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بوده است به طور کامل پرداخت شده است. همچنین حقوق سایر بازنشستگان در صف تامین اعتبار و پردخت است.

پیگیری  از سازمان برنامه وبودجه نشان میدهد، در حالی که حقوق کارکنان به طور کامل پرداخت شده، اعتبارات مربوط به صندوق بازنشستگی کشور مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۰ نیز پرداخت شده است.

همچنین بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری،‌  با توجه به لزوم پرداخت حقوق اسفند ماه بازنشستگان، حقوق سایر بازنشستگان به موازات تامین اعتبار لازم به صورت مرحله ای انجام خواهد شد.با تخصیص  کسورات مربوط به  حق بیمه شاغلین  پرداخت حقوق مرحله نخست انجام شده است. حقوق سایر بازنشستگان نیز به محض تخصیص اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.