چینی‌ها شگفتی‌ساز روز پایانی هفته نخست لیگ ملت‌ها والیبال


به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ششمین و آخرین روز از هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان امروز (یکشنبه – ۲۲ خرداد ۱۴۰۱) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری ‌می‌شود.

در نخستین دیدار امروز تیم‌های برزیل (میزبان) و چین از گروه نخست در شهر برازیلیا به مصاف یکدیگر رفتند که چینی‌ها ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند و شگفتی‌ساز شدند.

تیم ملی والیبال چین که در نخستین دیدار ایران در این رقابت‌ها مغلوب مردان والیبال کشورمان شده بود، در مسابقه با برزیل در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید و به نخستین برد خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ دست یافت.

در مجموع ۳۱ دوره برگزار شده لیگ جهانی (۲۸ دوره) و لیگ ملت‌ها (سه دوره) تیم ملی والیبال مردان برزیل با ۱۰ قهرمانی، هفت عنوان نایب قهرمانی و چهار نشان برنز و مقام سومی، ۲۱ بار روی سکو رفته است و عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (یکشنبه) و در چهارمین و آخرین مسابقه خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها به مصاف ژاپن می‌رود.

این دیدار ایران در حالی انجام خواهد شد که کمتر از ۱۴ ساعت از مسابقه قبلی مردان والیبال کشورمان برابر استرالیا گذشته است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *