تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

کارگروه تخصصی برای مبارزه با قاچاق فیلم تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 4142
  • 03 جولای 2022 - 9:11

مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم سازمان سینمایی خبر داد؛ روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم سازمان سینمایی گفت: قرار است به زودی کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت ارشاد، سینماگران و مراکز امنیتی و قضایی به منظور مبارزه با قاچاق فیلم و صیانت از آثار سینمایی تشکیل شود. به تازگی […]

مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم سازمان سینمایی خبر داد؛

روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر عرضه و پخش فیلم سازمان سینمایی گفت: قرار است به زودی کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت ارشاد، سینماگران و مراکز امنیتی و قضایی به منظور مبارزه با قاچاق فیلم و صیانت از آثار سینمایی تشکیل شود.

به تازگی جلسه‌ای با حضور معاون ارزشیابی و نظارت، نماینده دادستان کل، نماینده پلیس فتا، مدیران مربوطه در امر صیانت و تعدادی از روسای صنوف سینمایی به منظور رسیدگی به موضوع قاچاق فیلم در محل سازمان سینمایی برگزار شد.

بنا به گفته سهرابی، در این جلسه ضمن تاکید بر تعیین مدیران دغدغه‌مند و متخصص برای سالن‌های سینما و تکمیل کادر نیروی انسانی مراقب در سالن‌ها، بنا شد گزارشی دقیق از وضعیت دوربین‌های مدار بسته در سالن‌ها تهیه شود.

تاکید بر تعامل و همکاری همه جانبه مراکز امنیتی و قضایی و سازمان سینمایی در جهت مقابله با این معضل و از سرگیری جدی تر فعالیت کمیته مبارزه با قاچاق فیلم از دیگر خروجی‌های این جلسه بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.