تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا از عضویت ثوری در هیئت رئیسه ASBC

  • کد خبر : 2683
  • 15 ژوئن 2022 - 1:26
گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا از عضویت ثوری در هیئت رئیسه ASBC

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ کنفدراسیون بوکس آسیا(ASBC) امروز(سه‌شنبه – ۲۴ تیرماه) در گزارشی به معرفی حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس ایران و یکی از اعضای هیات رئیسه این کنفدراسیون پرداخت. در گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا آمده است؛ حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، پس از انتخابات موفقیت‌آمیز در […]

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ کنفدراسیون بوکس آسیا(ASBC) امروز(سه‌شنبه – ۲۴ تیرماه) در گزارشی به معرفی حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس ایران و یکی از اعضای هیات رئیسه این کنفدراسیون پرداخت.

در گزارش کنفدراسیون بوکس آسیا آمده است؛ حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، پس از انتخابات موفقیت‌آمیز در کنگره فوق‌العاده ماه مارس گذشته(اسفندماه سال ۱۴۰۰) در امان، اردن، به عضویت جدید هیئت رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا درآمد.

حسین ثوری از دهه ۱۹۹۰ در رشته بوکس فعالیت خود را آغاز کرد و نقش مهمی در توسعه این رشته در ایران ایفا کرد و به عنوان مربی ملی بوکس مشغول به کار شد و برای کسب رتبه ۲ ستاره انجمن بین المللی بوکس(IBA)  تلاش کرد.

او  پیش از ریاست فدراسیون بوکس ایران به مدت ۱۵ سال به عنوان رئیس هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان فعالیت کرد و از پیشرفت منطقه که میزبان مسابقات بین المللی باکس جام مکران بود، اطمینان حاصل کرد.

عضو جدید هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا همچنین بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بود و سرانجام در سال ۱۳۹۶ به عنوان رئیس فدراسیون بوکس ایران انتخاب شد.

نخستین موفقیت بین المللی او در سال ۲۰۱۹ با عضویت در کمیسیون جوانان اتحادیه بوکس آسیا رقم خورد.

همچنین بوکسورهای تیم ملی ایران زیر نظر او از پیشرفت چشمگیری برخوردار شدند که نشان از عملکرد قابل ستایش آنها در مسابقات جهانی بوکس ۲۰۲۱ AIBA بود.

در این مسابقات دانیال شه‌بخش، دارنده مدال نقره مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، موفق شد مدال برنز را به خود اختصاص داد و آن را به عنوان بهترین و اولین مدال جهانی بوکس ایران کسب کرد.

ثوری در دسامبر ۲۰۲۱ ( دی‌ماه سال ۱۴۰۰) مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون ملی بوکس ایران انتخاب شد و برنامه های جدیدی را با هدف استعدادیابی جوان و افزایش تعداد بوکسورهای ایران آغاز کرد.

رئیس فدراسیون بوکس ایران ماه گذشته مجدداَ مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کرد و قصد دارد در آینده میزبان رویدادهای بین المللی باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.