تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

تیم ملی والیبال ایران با ۳ تغییر آماده ۴ دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها

  • کد خبر : 3484
  • 27 ژوئن 2022 - 1:27
تیم ملی والیبال ایران با ۳ تغییر آماده ۴ دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها

به گزارش آساخبر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در راستای سیاست‌ها و اهداف والیبال ایران و با تصمیم بهروز عطایی سرمربی، تیم ملی والیبال ایران با سه تغییر آماده دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌ها می‌شود تا بازیکنان بیشتری حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه کنند. بر این اساس فاضل پژومان، احسان دانش دوست […]

به گزارش آساخبر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در راستای سیاست‌ها و اهداف والیبال ایران و با تصمیم بهروز عطایی سرمربی، تیم ملی والیبال ایران با سه تغییر آماده دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌ها می‌شود تا بازیکنان بیشتری حضور در لیگ ملت‌ها را تجربه کنند.

بر این اساس فاضل پژومان، احسان دانش دوست و ابوالفضل قلی‌پور در هفته سوم لیگ ملت‌ها در فهرست ۱۴ نفره تیم ایران قرار می‌گیرند و جای علی رمضانی، اسماعیل مسافر و محمدرضا موذن را در تیم ملی خواهند گرفت.

گفتنی است بازگشت رمضانی و مسافر شب گذشته قطعی شده بود و با توجه به مصدومیت جزئی موذن، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت به این بازیکن نیز در هفته سوم برای درمان و ریکاوری استراحت دهد و قلی‌پور جایگزین شود.

مردان والیبال ایران روزهای ۱۴ تا ۱۸ تیرماه به ترتیب و در چارچوب هفته سوم و پایانی لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان می‌روند تا به کار خود در مرحله گروهی پایان دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.